Pro zákazníky

Změny v doručování na Slovensku od 1.7.2023

od 1.7.2023 musíme bohužel změnit našeho dlouhodobého strategického partnera na doručování zásilek na Slovensku (kromě Bratislavy), neboť nenadále k 30.6. končí kompletně svoji činnost. Vzhledem k tomu, že naše vlastní linka jezdí až do Bratislavy, kde si zajišťujeme rozvozy sami,

veškeré změny se týkají pouze zásilek mimo Bratislavu.

Budeme spolupracovat s jiným spolehlivým partnerem, ale bohužel nám zásilky již přes noc po celém Slovensku rozvézt neumí, dojde tedy k 1 dennímu zpoždění. Zásilky tak na

ostatní Slovensko budeme doručovat do 48hod. (včas objednané paletové zboží dokážeme do 24hod.)

Zároveň se změnou partnera jsou bohužel spojená i jistá omezení:

1) na Slovensku (kromě Bratislavy) nebude možné již vybrat dobírku

2) maximální nejdelší rozměr balíku bude 120cm, při přesahu bude účtován příplatek + 600,- Kč

3) hmotnost 1 kusu a to ani objemová nesmí přesáhnout 70kg (to odpovídá objemu balíku 0,35cbm), jinak bude zásilka považována za paletové zboží s minimální váhou 200kg

4) volumetrická hmotnost se bude počítat vzorcem (a*b*c/5000), kde a,b,c jsou rozměry v cm, výsledek je v kg, odpovídá to převodu 1cbm=200kg

5) zásilky musejí být perfektně zabalené, v kartonu a stohovatelné

6) kromě paletového zboží nebude možné potvrzovat dodací listy

Nebude-li Vaše zásilka odpovídat výše uvedeným kritériím, zásilku Vám samozřejmě odvezeme také, ale bude třeba si domluvit smluvní cenu, dopravit umíme cokoliv 🙂

V případě dotazů se na nás prosím neváhejte obrátit, rádi vysvětlíme, upřesníme.

Změny od 1.1.2023

Abychom se vyhnuli zdražování, zavádíme několik opatření, která nám pomohou zefektivnit rozvozy:

1) Příplatek za zásilky do vzdálené oblasti v ČR

Díky našemu systému přepravy s pouze jedním překládkovým místem v Brně, tak abychom eliminovali ztráty a poškození zboží, najíždíme více km a extrémně nás zatěžují příhraniční oblasti ČR - tzv. "vzdálené oblasti". Proto přicházíme s přéplatekem, ktertý jsme stanovili na + 600,- Kč bez DPH k ceně zásilky, stejně jako u zásilek do zahraničí (kromě Slovenska)

2) Objednávání zásilek/palet s garancí doručení následující den nejpozději do 13:00h.

Při objednávání zásilek až do pozdních odpoledních hodin se nám velmi dynamicky mění plánované trasy a dostáváme se do situace, kdy v ten nejhorší čas večer, kdy už nejsme schopni zajistit žádnou náhradu zjistíme, že máme přetížené auto jedním směrem nebo naopak jiným směrem nemáme co převážet. Potřebujeme plánovat přepravy dříve, obzvláště při přepravě paletového zboží, protože každý vůz má svojí kapacitu, kterou když naplníme a zjistíme to až pozdě odpoledne, nejsme schopni již zajistit včasnou dopravu.

Z tohoto důvodu potřebujeme mít zásilky/palety objednané nejpozději do 13:00h., abychom byli schopni zaručit jejich doručení následující pracovní den. Zásilky objednané později budou z 90% také doručeny následující prac. den, ale může se stát, že daným směrem např. nevypravíme žádný vůz a zásilka/paleta bude doručena později.
3) Špatně/nedostatečně balené zásilky, zásilky nestohovatelné
Často se nám stává, že dostaneme na rozvoz zásilku ve stavu, ve kterém by bez našeho zásahu zcela jistě nedorazila do cíle nepoškozená. Tuto skutečnost řešíme v tom nejhorším čase, kdy máme často jen pár desítek minut na to, aby byla zásilka naložena na další vozidlo a často takové zásilky skončí buď na sedadle řidiče, což je z hlediska bezpečnosti a komfortu řidiče nepřijatelné, nebo ji musíme přebalit, což nám v kritickou dobu zabírá čas. Jedná se převážně o různé taštičky, skleněné láhve, dárková balení, velmi křehké zásilky, zkrátka o zásilky, které nelze dávat na sebe s ostatními zásilkami, čili jsou tzv. nestohovatelné. Pro tyto nestohovatelné zásilky si vyhrazujeme právo přiúčtovat příplatek až do výše 500,- Kč bez DPH dle individuelního posouzení problému s přepravitelností/přebalením a zároveň právo zásilku doručit později z důvodu potřeby přebalení.

Aktuality

Vzhledem k velmi dynamickému pohybu cen pohonných hmot, jsme byli nuceni zavézt následující opatření:

  • PALIVOVÝ PŘÍPLATEK OD 1.4. pro všechny mezinárodní zásilky kromě SLOVENSKA
  • Od 15.3.2022 jsme zavedli i pro vnitrostátní dopravu dočasný palivový příplatek, který aktualizujeme v závislosti na ceně motorové nafty 1 x měsíčně

Výše palivových příplatků:

6/2023 10%
7/2023 10%
8/2023 10%
9/2023 15%

 

Příplatky na mezinárodní služby

Vážení zákazníci, na základě nastavení našich dodavatelů musíme i my účtovat dočasný příplatek na všechny mezinárodní zásilky kromě Slovenska.

Výše příplatků:

Čína 25,- Kč/kg

USA/Kanada 13,- Kč/kg
Zbytek světa 5,- Kč/kg
Minimální poplatek na zásilku: 25 CZK / zásilka
 
Výše příplatků EVROPA ECONOMY:

Evropa 3,-Kč/kg

Bez minimálního poplatku

FAQ

Přehled častých dotazů

Informace o ochraně osobních údajů pro zákazníky a obchodní partnery

Obecné nařízení na ochranu osobních údajů neboli GDPR (General Data Protection Regulation) je uceleným souborem pravidel na ochranu dat v EU. Cílem je hájit co nejvíce práva občanů EU proti neoprávněnému zacházení s jejich daty a osobními údaji, dát jim větší kontrolu nad tím, co se s jejich daty děje. GDPR se dotkne každého, kdo shromažďuje nebo zpracovává osobní údaje. Účinnosti nabyde v celé EU jednotně od 25. května 2018. V ČR nahradí současnou právní úpravu ochrany osobních údajů v podobě zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Ve společnosti JL Transport s.r.o. (dále jen „Společnost“) jsou osobní údaje zpracovávány v souladu s
GDPR. Každé zpracování osobních údajů je prováděno pouze k předem stanovenému účelu a na
základě relevantního právního základu. Společnost při tom dbá na plnění základních principů, kterými jsou zákonnost, korektnost, transparentnost, účelové omezení, minimalizace údajů, přesnost, omezené uložení, integrita a důvěrnost a odpovědnost správce. Pravidla pro zpracování osobních údajů jsou definována v interních směrnicích společnosti.

Každý občan (tzv. subjekt údajů) má právo na přístup k osobním údajům, které se ho týkají – má právo si podat žádost o informaci, zda a v jakém rozsahu jsou zpracovávány jeho osobní údaje ve Společnosti. Společnost mu poskytne kopie zpracování osobních údajů.

Každý subjekt údajů má dále právo na výmaz údajů, které poskytl Společnosti na základě souhlasu se zpracováním osobních údajů, právo na opravu osobních údajů, které jsou o něm zpracovávány, právo na námitku, tedy omezení zpracování údajů, které poskytl Společnosti na základě souhlasu se zpracováním osobních údajů. Výše popsaná práva jsou vyřizována na písemnou žádost subjektu údajů a proti ověření předaných identifikačních dat, aby nemohlo dojít k zpřístupnění údajů jiné osoby. Uvedenou žádost je možno podat v provozovně společnosti na adrese JL Transport s.r.o., Paroplavební 60/1, 15900 Praha 5

Pokud má subjekt údajů podezření, že s jeho osobními údaji není nakládáno v souladu s platnou legislativou, má právo na tuto skutečnost upozornit zástupce společnosti na výše uvedené adrese. Pokud nedojde ani pak k nápravě, je subjekt údajů oprávněn podat stížnost k dozorovému orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.

Paroplavební 60

159 00, Praha 5

info@jltransport.cz

kontaktní email

+420 244 466 014

+420 777 333 342