Změny v doručování na Slovensku od 1.7.2023
od 1.7.2023 musíme bohužel změnit našeho dlouhodobého strategického partnera na doručování zásilek na Slovensku (kromě Bratislavy), neboť nenadále k 30.6. končí kompletně svoji činnost. Vzhledem k tomu, že naše vlastní linka jezdí až do Bratislavy, kde si zajišťujeme rozvozy sami,
veškeré změny se týkají pouze zásilek mimo Bratislavu.
Budeme spolupracovat s jiným spolehlivým partnerem, ale bohužel nám zásilky již přes noc po celém Slovensku rozvézt neumí, dojde tedy k 1 dennímu zpoždění. Zásilky tak na
ostatní Slovensko budeme doručovat do 48hod. (včas objednané paletové zboží dokážeme do 24hod.)
Zároveň se změnou partnera jsou bohužel spojená i jistá omezení:
1) na Slovensku (kromě Bratislavy) nebude možné již vybrat dobírku
2) maximální nejdelší rozměr balíku bude 120cm, při přesahu bude účtován příplatek + 600,- Kč
3) hmotnost 1 kusu a to ani objemová nesmí přesáhnout 70kg (to odpovídá objemu balíku 0,35cbm), jinak bude zásilka považována za paletové zboží s minimální váhou 200kg
4) volumetrická hmotnost se bude počítat vzorcem (a*b*c/5000), kde a,b,c jsou rozměry v cm, výsledek je v kg, odpovídá to převodu 1cbm=200kg
5) zásilky musejí být perfektně zabalené, v kartonu a stohovatelné
6) kromě paletového zboží nebude možné potvrzovat dodací listy
Nebude-li Vaše zásilka odpovídat výše uvedeným kritériím, zásilku Vám samozřejmě odvezeme také, ale bude třeba si domluvit smluvní cenu, dopravit umíme cokoliv 🙂
V případě dotazů se na nás prosím neváhejte obrátit, rádi vysvětlíme, upřesníme.
Změny od 1.1.2023
Abychom se vyhnuli zdražování, zavádíme několik opatření, která nám pomohou zefektivnit rozvozy:
1) Příplatek za zásilky do vzdálené oblasti v ČR
Díky našemu systému přepravy s pouze jedním překládkovým místem v Brně, tak abychom eliminovali ztráty a poškození zboží, najíždíme více km a extrémně nás zatěžují příhraniční oblasti ČR - tzv. "vzdálené oblasti". Proto přicházíme s přéplatekem, ktertý jsme stanovili na + 600,- Kč bez DPH k ceně zásilky, stejně jako u zásilek do zahraničí (kromě Slovenska)
2) Objednávání zásilek/palet s garancí doručení následující den nejpozději do 13:00h.
Při objednávání zásilek až do pozdních odpoledních hodin se nám velmi dynamicky mění plánované trasy a dostáváme se do situace, kdy v ten nejhorší čas večer, kdy už nejsme schopni zajistit žádnou náhradu zjistíme, že máme přetížené auto jedním směrem nebo naopak jiným směrem nemáme co převážet. Potřebujeme plánovat přepravy dříve, obzvláště při přepravě paletového zboží, protože každý vůz má svojí kapacitu, kterou když naplníme a zjistíme to až pozdě odpoledne, nejsme schopni již zajistit včasnou dopravu.
3) Špatně/nedostatečně balené zásilky, zásilky nestohovatelné
Aktuality
Vzhledem k velmi dynamickému pohybu cen pohonných hmot, jsme byli nuceni zavézt následující opatření:
- PALIVOVÝ PŘÍPLATEK OD 1.4. pro všechny mezinárodní zásilky kromě SLOVENSKA
- Od 15.3.2022 jsme zavedli i pro vnitrostátní dopravu dočasný palivový příplatek, který aktualizujeme v závislosti na ceně motorové nafty 1 x měsíčně
Výše palivových příplatků:
6/2023 | 10% |
7/2023 | 10% |
8/2023 | 10% |
9/2023 | 15% |
Příplatky na mezinárodní služby
Vážení zákazníci, na základě nastavení našich dodavatelů musíme i my účtovat dočasný příplatek na všechny mezinárodní zásilky kromě Slovenska.
Výše příplatků:
Čína 25,- Kč/kg
Výše příplatků EVROPA ECONOMY:
Evropa 3,-Kč/kg
Bez minimálního poplatku
FAQ
Přehled častých dotazů
Ano, časy doručení naší kurýrní služby jsou uvedené v ceníkách, jsou považovány za „standard“ a jsou zahrnuty v ceně přepravy. Požadujete-li ještě rychlejší doručení Vaší zásilky, doručíme jí dle Vašeho přání, bude-li to reálné, za příplatek. Zeptejte se nás.
Kurýrní služby jsou naše parketa. Od naložení u odesílatele do vyložení u adresáta nedochází k manipulaci se zásilkou a vše je tak pod kontrolou.
Standardně ne, ale je možné si domluvit předem víkendový závoz za smluvní cenu. Zeptejte se a něco pro Vás vymyslíme.
Vždy záleží na domluvě obou stran. Dohodnutí slevy je možné. Stačí si vybrat z nabídky našich služeb: kurýrní přeprava zásilek, expresní kurýrní služby, přeprava balíků a palet, doprava balíků a palet a také mezinárodní přeprava balíků a palet.
Naše služby jsou: kurýrní přeprava zásilek, expresní kurýrní služby, přeprava balíků a palet, doprava balíků a palet a také mezinárodní přeprava balíků a palet. Z přepravy jsou vyloučeny peníze, šeky, ceniny, šperky, drahé kovy, skleněné a křehké předměty bez pevného obalu, zvířata, zbraně, střelivo a nebezpečné látky podléhající zvláštním předpisům (ADR,…).
Informace o ochraně osobních údajů pro zákazníky a obchodní partnery
Obecné nařízení na ochranu osobních údajů neboli GDPR (General Data Protection Regulation) je uceleným souborem pravidel na ochranu dat v EU. Cílem je hájit co nejvíce práva občanů EU proti neoprávněnému zacházení s jejich daty a osobními údaji, dát jim větší kontrolu nad tím, co se s jejich daty děje. GDPR se dotkne každého, kdo shromažďuje nebo zpracovává osobní údaje. Účinnosti nabyde v celé EU jednotně od 25. května 2018. V ČR nahradí současnou právní úpravu ochrany osobních údajů v podobě zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
Ve společnosti JL Transport s.r.o. (dále jen „Společnost“) jsou osobní údaje zpracovávány v souladu s
GDPR. Každé zpracování osobních údajů je prováděno pouze k předem stanovenému účelu a na
základě relevantního právního základu. Společnost při tom dbá na plnění základních principů, kterými jsou zákonnost, korektnost, transparentnost, účelové omezení, minimalizace údajů, přesnost, omezené uložení, integrita a důvěrnost a odpovědnost správce. Pravidla pro zpracování osobních údajů jsou definována v interních směrnicích společnosti.
Každý občan (tzv. subjekt údajů) má právo na přístup k osobním údajům, které se ho týkají – má právo si podat žádost o informaci, zda a v jakém rozsahu jsou zpracovávány jeho osobní údaje ve Společnosti. Společnost mu poskytne kopie zpracování osobních údajů.
Každý subjekt údajů má dále právo na výmaz údajů, které poskytl Společnosti na základě souhlasu se zpracováním osobních údajů, právo na opravu osobních údajů, které jsou o něm zpracovávány, právo na námitku, tedy omezení zpracování údajů, které poskytl Společnosti na základě souhlasu se zpracováním osobních údajů. Výše popsaná práva jsou vyřizována na písemnou žádost subjektu údajů a proti ověření předaných identifikačních dat, aby nemohlo dojít k zpřístupnění údajů jiné osoby. Uvedenou žádost je možno podat v provozovně společnosti na adrese JL Transport s.r.o., Paroplavební 60/1, 15900 Praha 5
Pokud má subjekt údajů podezření, že s jeho osobními údaji není nakládáno v souladu s platnou legislativou, má právo na tuto skutečnost upozornit zástupce společnosti na výše uvedené adrese. Pokud nedojde ani pak k nápravě, je subjekt údajů oprávněn podat stížnost k dozorovému orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.